Το μάθημα αποτελεί κατά βάση εισαγωγή στα δύο γενικά υποπεδία της οικονομικής επιστήμης: την Μακροοικονομική και την Μικροοικονομική. Το μάθημα συμπληρώνεται με βασικές αρχές των οικονομικών της καινοτομίας και της αξιολόγησης επενδύσεων. Οι επιμέρους ενότητες είναι:

  • Το Οικονομικό Πρόβλημα
  • Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Παραγωγή και κόστος επιχείρησης
  • Ζήτηση και Προσφορά
  • Ελαστικότητες, Ενδογενή και εξωγενή shocks
  • Ανταγωνισμός και Επιχειρησιακές στρατηγικές
  • Βασικά Μακροοικονομικά Μεγέθη
  • Ο Ρόλος του Κράτους και οι Ανοικτές Οικονομίες
  • Στοιχεία Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας
  • Εργαλεία Αξιολόγησης Επενδύσεων