Οι αιτούντες μετεγγραφή για το α.ε. 2021-2022 πρέπει να υποβάλουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τα οριζόμενα στη υπ’ αρ. 156445/Z1/2-12-2021 Εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με «α) Κύρωση ονομαστικών πινάκων αιτούντων μετεγγραφή/μετακίνηση ακαδημαϊκού έτους 2021 – 2022. β) Οδηγίες σχετικά με τον έλεγχο των δικαιολογητικών»

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, κατά περίπτωση, μπορούν να προσκομίζονται ή/και να αποστέλλονται στην Γραμματεία του Τμήματος (Αποστολή με courier ή κατάθεση με φυσική παρουσία) έως Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου 2021.

 

Επιπλέον σας ενημερώνουμε ότι από την Τετάρτη 8 Δεκεμβρίου οι επιτυχόντες, βάσει των αρχείων του Υπουργείου, θα μπορούν να εισέρχονται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ψηφιακού άλματος http://eggrafes.upatras.gr προκειμένου να συμπληρώσουν τα στοιχεία που ζητούνται και να αναρτήσουν αποκλειστικά σε μορφή pdf, τα παρακάτω απαραίτητα έγγραφα:

Ευκρινής φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας

Πιστοποιητικό γέννησης (πρέπει να έχει εκδοθεί το τελευταίο εξάμηνο).

Έντυπο στο οποίο να αναγράφεται ο ΑΜΚΑ (μπορεί να αναζητηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.amka.gr/AMKAGR )

Έγχρωμη Φωτογραφία τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου

 

Κρίνεται ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ η συμπλήρωση του αριθμού ΑΜΚΑ και του 8ψήφιου κωδικού εξετάσεων υποψηφίου που χρησιμοποιήθηκε για την εισαγωγή τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.

Η εν λόγω διαδικασία υλοποιείται μόνο εξ αποστάσεως ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής.

H αποστολή των πιστοποιητικών εγγραφής και των κωδικών πρόσβασης μέσω της υπηρεσίας τηλεματικής του Πανεπιστημίου, θα πραγματοποιείται αποκλειστικά ηλεκτρονικά. Πιο συγκεκριμένα, μετά από τον έλεγχο των υποβληθέντων δικαιολογητικών και την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής από την Γραμματεία του Τμήματος:

Τα στοιχεία του Προσωπικού Λογαριασμού Χρήστη (UPnet ID) των νεοεισαχθέντων πρωτοετών φοιτητών και οι σχετικές οδηγίες από το Τμήμα Δικτύων θα αποσταλούν στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή στο Πανεπιστήμιο Πατρών μέσω της πλατφόρμας http://eggrafes.upatras.gr. Η αποστολή των “UPnet ID” στους πρωτοετείς φοιτητές θα είναι αυτόματη μετά τους ανωτέρω σχετικούς ελέγχους.

Τα πιστοποιητικά εγγραφής θα αποσταλούν ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που θα αποδοθεί στον φοιτητή από το Ίδρυμα (UPnet ID).

 

Από την Γραμματεία